
Finn og EiendomsMegler 1 sitter på unik data som vi bruker til å målrette din annonse til flere relevante kjøpere.
Boligannonsen treffer i snitt 4000 potensielle kjøpere som er på finn.no akkurat i tidsrommet du annonserer. Effekt gjør at annonsen treffer boligkjøperne mer presist enn noen gang. Resultatet er flere relevante folk på visning, noe som påvirker budrunden.
Mer effektiv markedsføring
Basert på søk gjort på FINN, altså folks tidligere handlingsmønstre, kan vi finne dem som er interessert i akkurat din type bolig og skreddersy målgruppen Slik blir markedsføringen både presis og effektiv, og du bruker ikke penger på å treffe dem som allerede har funnet frem til annonsen på FINN.no

Prosessen
Du har sikkert opplevd at Netflix anbefaler filmer du ennå ikke har sett, men som du gjerne kunne tenke deg å se? Eller at Spotify anbefaler musikk du mest sannsynlig liker? Dette styres av noe som kalles algoritmer. Sammen med FINN bruker vi samme teknologi til å vise boligannonsen din til relevante mennesker, samtidig som vi luker ut de som allerede har sett annonsen din.

Potensielle boligkjøpere ser annonsen din
Vi viser din annonse til de nye kjøperne på VG, Aftenposten, E24, Facebook og en rekke andre kjente nettsider.

Visningsvarsel
Tre dager før første visning går det ut et visningsvarsel til de som bor i nærheten av boligen din. Visningsvarsel vil i snitt vises for 4000 potensielle kjøpere.

Flere på visning = bedre resultat
Effekt gjør at annonsen treffer boligkjøperne mer presist enn noen gang. Resultatet er flere relevante folk på visning, noe som påvirker budrunden – og sluttsummen.
